måndag 10 april 2017

Påskkort

Den här veckan är det påsk så jag tänkte visa två påskkort jag gjort.

Kortbasen är från scrapbookingklubben
Pappret med blommor är från Panduro
Det enfärgade pappret är från Clas Ohlson
Glad påsk-stämpel från You Do (Scrapbookingklubben)
Blom-sämpel, är inte säker på var den kommer ifrån
Stämpelfärgen är Color Box pigment brush pad - black (cat's eye)
Klistermärken från You Do (Scrapbookingklubben)
Rhinestones från Panduro

Kortbas från Scrapbookingklubben
Det gröna pappret är jag inte riktigt säker på var det kommer ifrån
Det prickiga pappret kommer från Scrapbookingklubben
Enfärgat papper från Clas Ohlson
Klistermärke från Panduro
Stenarna vet jag inte var de kommer ifrån
Doilie från Panduro Tilda (har utgått ur sortimentet)
Blonmor som jag inte vet var de kommer ifrån
Glittrig brad, vet inte varifrån den kommer
Stämplarna och färgen är samma som i det övre kortet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar