torsdag 13 april 2017

Grattis-kort

Här är två olika grattiskort i två olika storlekar.
Papper från Slöjd-detaljer
Blommor blommor och brads från Panduro
Band från panduro Tilda
Rhinestones från Panduro
Runt kanterna har jag använt en stämpeldyna i färgen "dark brak" från Prima/Ingvild Bolme (köpt på Panduro)

Papper från Slöjd-detaljer och Panduro
Klistermärken från Panduro och den glittriga ballongen vet jag inte riktigt var den kommer ifrån eftersom jag fick den i present för länge sedan
Blommor från Panduro och You Do
Brad från panduro
Cellofan-plast från Tgr-store
En stansad ballong som jag har för mig att jag köpt från Tradera för väldigt länge sedan
Paljetterna är jag inte säker på var de kommer ifrån
Snöret är jag inte heller säker på var den kommer ifrån, förmodligen från en prenumerations-box jag prenumererade på för länge sedan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar