måndag 21 november 2016

Scrapbookingklubben #1

För ett litet tag sedan började jag prenumerera på scrapbookingklubbens paket som kommer varje månad. Så nu tänkte jag att jag skulle visa er vad jag får i varje låda.

Jag prenumererar på A4 paketet som kommer direkt i brevlådan, de har även ett 30*30 paket men det måste man hämta vid postens utlämningsställe. Paketen kostar lika mycket, det vill säga 98 kr + frakt 39 kr så 137 kr i månaden. Första månaden kostar paketet bara 59 kr + frakt 39 kr = 98 kr, så man kan säga att man får första paketet frakt fritt. Klicka här för att komma till deras sida.

Här är vad som fanns i månadens paket:


1 vitt ark
2 mönstrade ark (dubbelsidiga)
blåa rhinestones från Reprint
vita brads från You do
1 stämpeldyna från Versa color i färgen smoke blue
1 Stickles från Ranger i färgen crystal
1 paket med snöflinge chipboards från You do (2 ark)
2 vita dubbelvikta kort

 En närbild på sakerna som inte var papper.

Andra sidan av de dubbelsidiga arken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar